Zakupy
Czas realizacji zamówienia
Zamówiony towar zostanie wysłany pod wskazany adres w terminie najkrótszym z możliwych.
Firanki gotowe wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Firanki szyte na zamówienie (tzn. indywidualny wybór lamówki, inny rozmiar, itp.), zamówienie realizowane jest od 2-10 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty (nie wliczając sobót, niedziel i świat).
Forma płatności
Prosimy o dokonywanie przelewu na dane:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
KATARZYNA ORLIKOWSKA
NISZCZEWICE 15
88-180 ZŁOTNIKI KUJAWSKIE
konto bankowe nr: 05 1090 1069 0000 0001 2022 3471
Na wpłatę czekamy dziesięć dni roboczych.
Brak wpłaty w terminie uważamy za rezygnację z zamówienia.
Koszty transportu
Koszt transportu ustalamy indywidualnie wg cennika Poczty Polskiej, zależne od rodzaju paczki, gabarytów i ciężaru.
Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o powiadomienie nas przez e-mail: firankin@firanki-nikola.pl w celu ustalenia szczegółów reklamacji. Wysłanie do nas uszkodzonego towaru wraz z opisem wady. Wysyłamy towar nowy i wolny od wad!
Zwroty
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) możemy odstąpić od umów zawartych:
- poza lokalem przedsiębiorstwa (np. zakup od akwizytora, na prezentacji podczas wycieczki),
- na odległość (m.in. sprzedaż wysyłkowa, zakupy przez Internet).
Co do zasady, na odstąpienie od tak zawartej umowy sprzedaży mamy 10 dni – przed upływem tego terminu należy wysłać list polecony z informacją o rezygnacji z produktu. Termin ten liczony jest od:
- dnia zawarcia umowy, gdy dotyczy ona kontraktu poza lokalem przedsiębiorstwa lub usługi na odległość,
- dnia wydania towaru (otrzymania go przez kupującego), gdy umowa dotyczy np. sprzedaży na odległość.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej Federacji Konsumentów www.federacja-konsumentow.org.pl
Pamiętajmy jednak, że żadne przepisy nie zastąpią zdrowego rozsądku i chłodnej kalkulacji w trakcie zakupów.
Zwracany towar musi być odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu razem z kopią rachunku. Kompletną jego zawartością. Może zostać przyjęty tylko wtedy gdy będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane! Nie przyjmujemy towaru wysłanego za pobraniem. Zwracamy towar absolutnie nie może nosić śladów użytkowania plam, zapachów po praniu.